Ата-аналарға бірінші сынып оқушысын мектепке бейімдеу бойынша ұсыныстар
Құрметті ата-аналар!!!
Жақында сіздің балаңыз өте кішкентай болды және үнемі ересек адамның қолдауы мен қорғауына мұқтаж болды. Сіздің көмегіңізбен ол алғашқы қадамдарды игерді, қарапайым өзін-өзі күту және қоғамдағы мінез-құлық дағдыларын алды. Ол қуана-қуана балабақшаға барып, өзі үшін жаңа командаға оңай кірді. Бірақ жылдар тез өтіп жатыр және балабақшадағы бітіру кеші артта қалды.
Міне, бала мектеп табалдырығында…
"Мектепке түсу" - бұл әр баланың өміріндегі күрделі кезең, өйткені оның бүкіл өмір салты мен қызметі қайта құрылады. Дұрыс ұйымдастырылған білім беру процесі балалардың мектеп талаптарына бейімделу кезеңін жеңілдетеді және қысқартады.
"Бейімделу" ұғымының өзі латынның "adaptare" сөзінен шыққан және дене жасушаларының өзгерген қоршаған орта жағдайларына бейімделуін білдіреді. Біздің сұрағымызға қолданылады, бұл тұлғаны әлеуметтендіру процесі, жаңа режимге бейімделу.
Баланың мектепке бейімделуі-бұл дененің барлық жүйелерінің айтарлықтай кернеуімен байланысты өте ұзақ процесс. Баланың мектепте шынымен үйренуі үшін бір күн емес, бір апта қажет емес. Баланың денесі бейімделу реакциялары жүйесін жұмылдыра отырып, өзгерістерге, жаңа факторларға бейімделеді.
Бақылаулар мектепке салыстырмалы түрде тұрақты бейімделу оқудың 5-6 аптасында болатынын көрсетеді.
Баланың қолайлы психологиялық бейімделуінің негізгі көрсеткіштері: барабар мінез-құлықты қалыптастыру, оқушылармен, мұғаліммен байланыс орнату, оқу іс-әрекетінің дағдыларын игеру.
Мұғалімдердің, мұғалімдердің, ата-аналардың, дәрігерлердің және мектеп психологының бірлескен күш-жігері баланың мектептегі дезадаптация қаупін және оқудағы қиындықтарды азайтуға қабілетті.
Бірінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңіндегі ата-аналарға арналған кеңестер:
1. Балада оның мектеп оқушысы болуға деген ұмтылысын қолдаңыз. Сіздің мектептегі істері мен уайымдарына деген шынайы қызығушылығыңыз, оның алғашқы жетістіктері мен мүмкін қиындықтарына байыпты қарау бірінші сынып оқушысына оның жаңа жағдайы мен қызметінің маңыздылығын растауға көмектеседі.
2. Балаңызбен мектепте кездескен ережелер мен нормаларды талқылаңыз. Олардың қажеттілігі мен орындылығын түсіндіріңіз.
3. Сіздің балаңыз мектепке оқуға келді. Адам оқығанда, ол бірден сәтсіздікке ұшырауы мүмкін, бұл табиғи нәрсе. Баланың қателесуге құқығы бар.
4. Бірінші сынып оқушысымен бірге күн тәртібін жасаңыз, оның сақталуын қадағалаңыз.
5. Оқу дағдыларын меңгерудің бастапқы кезеңінде баланың мүмкін болатын қиындықтарын жіберіп алмаңыз. Егер бірінші сынып оқушысында, мысалы, логопедиялық проблемалар болса, бірінші курста олармен күресуге тырысыңыз.
6. Бірінші сынып оқушысын табысқа жетуге деген ұмтылысында қолдаңыз. Әр жұмыста оны мақтауға болатын нәрсені табыңыз. Есіңізде болсын, мақтау және эмоционалды қолдау ("Жарайсың!", "Сіз өте жақсы жұмыс жасадыңыз!") адамның интеллектуалды жетістіктерін айтарлықтай арттыра алады. Егер сіз одан сабырлы және сенімді адам өсіргіңіз келсе, оны мадақтауды ұмытпаңыз. Қолдау көрсетіңіз, дәптердегі екі және кір үшін ұрыспаңыз. Мұның бәрі сіздің балаңыздың шексіз сөгіс пен жазадан өзіне деген сенімін жоғалтуымен салыстырғанда ұсақ-түйек.
7. Егер сіз баланың мінез-құлқына, оның оқу істеріне қатысты бірдеңе туралы алаңдасаңыз, мұғалімнен немесе мектеп психологынан кеңес пен кеңес сұраудан тартынбаңыз.
8. Мектепке барған кезде сіздің балаңыздың өмірінде сізден гөрі беделді адам пайда болды. Бұл мұғалім. Бірінші сынып оқушысының мұғаліміңіз туралы пікірін құрметтеңіз.
9. Оқу - бұл оңай және жауапты жұмыс емес. Мектепке түсу баланың өмірін айтарлықтай өзгертеді, бірақ оны әртүрліліктен, қуаныштан, ойыннан айырмауы керек. Бірінші сынып оқушысының ойын сабақтарына жеткілікті уақыты болуы керек.
10. Ешқашан баланы бір уақытта бірінші сыныпқа және қандай да бір бөлімге немесе үйірмеге жібермеңіз. Мектеп өмірінің басталуы 6-7 жастағы балалар үшін ауыр стресс болып саналады. Егер нәресте серуендеуге, демалуға, асықпай сабақ өткізуге мүмкіндігі болмаса, оның денсаулығына байланысты проблемалар туындауы мүмкін, невроз басталуы мүмкін. Сондықтан, егер музыка мен спортпен шұғылдану Сізге балаңызды тәрбиелеудің қажетті бөлігі болып көрінсе, оны оқуды бастағанға дейін бір жыл бұрын немесе екінші сыныптан бастаңыз.
11. Есіңізде болсын, бала назарын 10-15 минуттан аспауы мүмкін. Сондықтан, сіз онымен сабақ өткізген кезде, әр 10-15 минут сайын үзіліс жасап, нәрестеге физикалық разряд беру керек. Сіз одан 10 рет секіруді, жүгіруді немесе бірнеше минут музыкамен билеуді сұрай аласыз.
Ұсыныс тапсырмаларын орындауды бастау, егер бар болса, хаттан жақсы. Жазбаша тапсырмаларды ауызша тапсырмалармен ауыстыруға болады. Сабақтың жалпы ұзақтығы бір сағаттан аспауы керек.
12. Компьютер, теледидар және үлкен визуалды жүктемені қажет ететін кез — келген іс-шаралар күніне бір сағаттан аспауы керек-бұл әлемнің барлық елдеріндегі офтальмологтар мен невропатологтардың пікірінше.
№ п/п | Коды қызметтер тізіліміне сәйкес мемлекеттік қызметтерді | Атауы қызметтер | Нысанын жүктеу | Қызмет online |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |