2022 жылғы мемлекеттік қызметтер туралы есеп.
1. Жалпы ережелер
1) көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер: "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ақсай ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ. Заңды мекенжайы Ақмола облысы Есіл ауданы, Ақсай ауылы, Ленин көшесі 8
2) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:
"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ақсай ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ білім беру саласында 22 мемлекеттік қызмет көрсетіледі.
2022 жылы "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ақсай ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ 70 қызмет көрсетілді;
"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілген - 9 қызмет;
көрсетілген мемлекеттік қызметтердің электрондық нұсқасында 53 қызмет;
көрсетілген мемлекеттік қызметтер қағаз нұсқада көрсетілген -8 қызмет.
Білім беру саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін негізде көрсетіледі.
3) неғұрлым талап етілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат: білім беру саласындағы неғұрлым талап етілетін мемлекеттік қызметтер:
"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау";
"Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну";
"Мектепке дейінгі ұйымдарға жіберу үшін мектеп жасына дейінгі (6 жасқа дейінгі) балаларды кезекке қою";
"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау".
2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс.
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
Көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат мектептің ресми интернет-ресурсында орналастырылған sc0019.esil.aqmoedu.kz.. "Мемлекеттік қызметтер" бөлімінде мемлекеттік қызметтер көрсетудің стандарттары мен қағидалары орналастырылған. Сондай-ақ, мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен ережелері орналастырылған мектеп фойесінде ақпараттық стенд бар. Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары жұмыс істейді.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау туралы ақпарат.
Қазіргі уақытта заңға тәуелді құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында жүзеге асырылады. Білім бөлімі мен ведомстволық бағынысты ұйымдар Нормативтік құқықтық актілерді әзірлемеген.
3) мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және басқалар).
2022 жылы БАҚ және әлеуметтік желілерде тұрақты негізде мақалалар жарияланады, ақпараттық-түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Ай сайын халықты БАҚ, көрсетілетін қызметті берушілердің интернет – ресурстары арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы хабардар ету бойынша жұмыс жүргізіледі.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерістерін жетілдіру жөніндегі қызмет.
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайту және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында облыстағы барлық мектепке дейінгі орта, арнаулы білім беру ұйымдары бірыңғай ақпараттық жүйеде жұмыс істейді Аkmola.kz. жүйеде 4 автоматтандырылған мемлекеттік қызмет іске асырылады.
Сондай-ақ, 2020 жылдан бастап мектепте Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ҚР БҒМ ММ АЖО жүйесі жұмыс істейді, онда 15 мемлекеттік қызмет қолжетімді.
Мемлекеттік қызметтер көрсету бойынша жауаптылар мемлекеттік қызметтер көрсетуде біліктілікті арттыру курстарынан өтті, болашақта біліктілікті арттыру бойынша жұмыс жалғасатын болады.
4. Мемлекеттік қызметтердің сапасын бақылау
Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша қызмет алушылардың шағымдары туралы ақпарат.
2022 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар түскен жоқ.
5. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына одан әрі тиімділігі мен қанағаттанушылығын арттыру перспективалары.
Көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттанушылығын арттыру және мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру мақсатында 2023 жылға ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.
2023 жылы білім бөлімі және ведомстволық бағынысты ұйымдар жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты жалғастыратын болады.
Мектеп директоры: Кажетова М.А
Есеп 2021 жылға мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша "Ақмола облысы Есіл ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ақсай ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ қызметі туралы
1. Жалпы ережелер
Жоғары сапалы мемлекеттік қызметтерге ашық және барлығына тең қол жеткізу Мемлекет басшысының мемлекеттік басқару органдарының алдына қойған негізгі міндеттерінің бірі болып табылады.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 193 "Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің есебін қалыптастыру және ұсыну қағидаларын және оның үлгілік нысанын бекіту туралы" бұйрығына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі №983 ЖББМ " КММ
"Ақсай ауылының ЖМ" КММ 2021 жылы 8 қызмет түрі көрсетіледі. "Бір терезе" қағидаты бойынша Мемлекеттік қызметтерді қолжетімді алу үшін өңірде "Азаматтарға арналған үкімет "Мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Ақмола облысы бойынша департаментінің Есіл аудандық бөлімі (бұдан әрі - "Мемлекеттік корпорация") жұмыс істейді. Қызметтерді алу процесін жеңілдету мақсатында Мемлекеттік корпорацияда "Connection Point" өзіне-өзі қызмет көрсету секторы жұмыс істейді, онда әрбір клиент электрондық қызметті өз бетінше немесе Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көмегімен ала алады. 2021 жылы "Ақсай ауылының ЖМ" КММ 89 Мемлекеттік қызмет көрсетілді. Мемлекеттік органдармен ХҚКО арқылы 73 (100%) мемлекеттік қызмет көрсетілді. Бекітілген Мемлекеттік қызмет стандарттарына сәйкес ақысыз негізде 8 қызмет түрі, ақылы негізде 0 Қызмет түрі ұсынылады.
2. Қызмет алушылармен жұмыс.
"Ақсай ауылының ЖМ" КММ Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен регламенттері қызмет алушылар үшін қолжетімді жерде ақпараттық стендте орналастырылған.
Халыққа қызмет көрсетуге жағдай жасау бойынша шаралар қабылдануда. Мемлекеттік органдар қажетті компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен, жиһазбен, күту үшін орындықтармен қамтамасыз етілген.
2020 жылы БАҚ-та мемлекеттік органдарда, ХҚКО арқылы қызмет көрсету, сондай-ақ портал арқылы әр түрлі қызмет түрлерін алу мүмкіндігі туралы материалдар үнемі жарияланады e.gov.kz.
2020 жылдың қорытындысы бойынша жария талқылау барысында мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы ұсыныстар мен ескертулер түскен жоқ.,
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру, мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары мен регламенттерінің қолжетімділігін қамтамасыз ету, көрсетілетін қызметті алушылардың өтініштерін белгіленген мерзімдерде қарау, Мемлекеттік қызметтер көрсету саласы мамандарының біліктілігін арттыру, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерінің бұзылуына жол бермеу, мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру жөнінде шаралар қабылдау
4. Сапасын бақылау мемлекеттік қызметтерді көрсету.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау бойынша жұмыстар үнемі жүргізіледі. 2020 жылы Мемлекеттік қызмет көрсетудің белгіленген мерзімдерін бұзу фактілері жоқ.
Өтініш берушілер мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша мемлекеттік органдарға жүгінген кезде құжаттарды қабылдаудан бас тартуға жол бермеу мақсатында мамандар алу үшін құжаттардың толық пакетін қалыптастыру тәртібін түсіндіреді
5. Одан әрі тиімділік перспективалары және қызмет алушылардың сапаға қанағаттануын арттыру мемлекеттік қызметтерді көрсету.
Жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен, оның ішінде электрондық форматта одан әрі қамтамасыз ету мақсатында 2022 жылы Мемлекеттік қызметтерді мемлекеттік корпорация арқылы алу мүмкіндіктері туралы түсіндіру жұмыстары, Қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету және бұқаралық ақпарат құралдарында "Электрондық үкімет" порталы жалғасатын болады. Мемлекеттік органдар қызметкерлері мен қызмет алушылардың байланыстарын барынша азайтуды қамтамасыз ету үшін мемлекеттік қызметтерді баламалы негізде көрсету рәсімін Мемлекеттік корпорация және ЭҮП арқылы ауыстыру бойынша жұмыс жалғасады.
Жалпы, 2022 жыл ішіндегі жұмыс қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыруға бағытталатын болады.
Мектеп директоры М.А. Кажетова
«Ақмола облысы Есіл ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі» ММ мемлекеттік қызметтерді көрсету
мәселесі жөніндегі 2019 жылғы қызметі туралы есеп
1. Жалпы жағдай
Баршаға жоғары сапалы мемлекеттік қызметке ашықтық және бірдей қолжетімділік Елбасымен мемлекеттік басқару органдарына қойған басты міндеттердің бірі болып табылады.
«Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің есебін қалыптастыру мен ұсыну қағидаларын және оның үлгі нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 193 бұйрығы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі №983 Қаулысымен Мемлекеттік қызметтер тізіліміне сәйкес 2019 жылы «Ақмола облысы Есіл ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі» ММ (оның ішінде ведомстволық бағынысты мекемелер) мемлекеттік қызметтің 6 түрін көрсетті. Мемлекеттік қызметтерін көрсететін мекемелер:
«Ақмола облысы Есіл ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі» ММ (оның ішінде ведомстволық бағынысты мекемелер) «Бір терезе» қағидаты бойынша мемлекеттік қызмет алу қолжетімділігі үшін аймақта «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Ақмола облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Есіл аудандық бөлімі (Мемлекеттік корпорация) жұмыс істейді. Мемлекеттік қызметті алу үдерісін жеңілдету үшін мемлекеттік корпорациясы «Connection Point» өзіне өзі қызмет көрсету секторы жұмыс істейді, ол арқылы әр клиент электрондық қызметті өзі немесе мемлекеттік корпорациясының қызметкерінің көмегімен ала алады. 2019 жылы атқарушы органдармен 3073 мемлекеттік қызмет көрсетілді. 1777 (58%) мемлекеттік қызмет қағаз түрде мемлекеттік органдармен көрсетілген, 304 (10%) мемлекеттік қызмет халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік органдармен көрсетілген, «электрондық үкімет» порталы арқылы 992 (32,2%) мемлекеттік қызмет көрсетілген.
Бекітілген мемлекеттік қызмет стандарттарына сәйкес ақысыз негізде 22, ақылы негізде - 0 қызмет түрі көрсетілді. Сонымен бірге, ұсынатын 22 қызмет түрлері бойынша қызметалушылардың ЭҮП арқылы 11 қызмет түрінен, мемлекеттік корпорациясы арқылы 3 қызмет түрінен, қызметберушіге 8 қызмет түрінен өтініш беру мүмкіндігі бар.
2. Қызмет алушылармен жүргізілген жұмыс.
«Ақмола облысы Есіл ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі» ММ (оның ішінде ведомстволық бағынысты мекемелер) мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын мемлекеттік органдарда мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттері қызмет алушылар үшін қолжетімді жерде ақпараттық стендте орналастырылған.
Халыққа қызмет көрсетуге жағдай жасау бойынша шаралар қабылдануда. Мемлекеттік органдар қажетті компьютерлермен, ұйымдастыру техникасымен, күту үшін орындықтармен қамтамасыз етілген. БАҚта мемлекеттік органдарда, мемлекеттік корпорациясы арқылы қызметтерді көрсету жөнінде, сондай-ақ e.gov.kz. порталы арқылы әр түрлі қызметтерді алу мүмкіндігі туралы материалдар ұдайы жарияланады.
2018 ж қызмет көрсету саласындағы есепті талқылау жөніндегі кездесулерін өткізу барысында мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызмет туралы ұсыныстар мен ескертулер түскен жоқ.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісін жетілдіру жөніндегі қызмет.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарлату, мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен регламенттерінің қолжетімділігі, қамтамассызы, қызмет алушылардың өтініштерін белгіленген мерзімде қарастыру,мемлекеттік қызмет көрсету саласында мамандардың біліктілігін арттыру, құқықтарының бұзылуына , қызмет алушылардың бостандықтары мен заңды қызығушылығына жол бермеу, қызметті көрсету бойынша оңтайландыру және автоматтандыру процестеріне шаралар қабылдау.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасау.
Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсету сапасына ішкі бақылау жасау бойынша жұмыстар жүргізіледі.
2019 жылы мемлекеттік органдармен, мемлекеттік корпорациясы арқылы және электрондық нұсқада мемлекеттік қызмет көрсету бойынша белгіленген мерзімдерді бұзу деректеріне жол берілген жоқ.
Өтініш берушілер мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселесі бойынша мемлекеттік органдарға жүгіну барысында құжаттарды қабылдаудан бас тартуға жол бермеу мақсатында мамандар мемлекеттік қызметті алу үшін толық құжаттар жиынтығын жинау тәртібін түсіндіреді.
5. Бұдан әрі тиімділікті және
мемлекеттік қызмет көрсетусапасыменқызмет алушылардың қанағаттану деңгейін арттыру басымдылықтары.
Жеке және заңды тұлғаларды бұдан әрі сапалы және қолжетімді мемлекеттік қызметтермен, оның ішінде электрондық нұсқадағы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету мақсатында 2019 жылы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы халыққа мемлекеттік қызметті мемлекеттік корпорациясы арқылы және «электрондық үкімет» порталы арқылы алу мүмкіндігі туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізу, қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету өз жалғасын табады. Мемлекеттік органдар мен қызмет алушылардың байланысын азайтуды қамтамасыз ету үшін мемлекеттік қызмет көрсету үдерісін баламалы негізде мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетуге көшіру, рұқсат беру үдерістерін автоматизациялау және «Е-лицензирование» ЕЛ ММБ АЖ енгізу жөніндегі жұмыстар жалғастырылады.
Жалпы, 2020 жыл ағымындағы жұмыс қызмет алушылардың көрсетілген мемлекеттік қызмет сапасына қанағаттану деңгейін арттыруға бағытталады.
Білім беру бөлімінің басшы